Sunday, September 8, 2013

geramnyee!!


Hai salam blogger semua..
Dah lama tak update
Biasalah terlalu busy dan terlalu banyak perkara yang tak pernah kita impikan berlaku namun akhir nya berlaku.. haha ..Kadang-kadang  bila difikirkan balik.. lawak juga benda tu.. tapi mungkin ada hikmah disebalik perkara yang berlaku… yeah mybe..

Dan hari ni seperti hari hari yang biasanya aku still duduk terkangkang kat rumah sambil menunggu bukanya semester yang bakal menggetarkan jantung nak keluar pon kene sekatan jalan rya! Huishh.. ni adalah last semester untuk aku bergelumang dengan buku – buku tercinta.  Hmmm muet lagi.. pening kepala..
 
hmm.. kadang - kadang tak faham dengan hidup ni.. benda betul yang kita buat tak ade pulak orng nak percaya. tp benda yang tak betul kita tak buat, kalut lah nak percaya. mungkin sifat manusia memang macam tu kot. KALUT! korang tau kalut tu apa?? kalut tu MENGGELUPUR! sakitnya hati bila kita cakap benda betul membebel dah macam kene rasuk.
stat esok kelas ada beberapa hari yang balik malam. lewat.. bagus kan untuk seorang budak perempuan habis kelas lewat malam, naik motor sorang - sorang, perjalanan dari tmpt belajar ke rumah dah rupa macam dari KL ke IPOH, dengan keadaan motor yang chantek punya baek dah tunggu masa nak GOAL, dengan mata tak brapa nak klier, spek mata hilang tah kemana aku sedekah kat orang .baguskan?? ala rilek laaaa.. akukan spenda woman.. abeh kuat pon kalo xcident masuk je hospital. kalo dah tak boleh diselamatkan masuk je batu dua..
 
tak piker ke tentang keselamatan aku eh? bahaya ke tak balik lewat malam, lo jadi motor rosak ke tengah highway macam mana, boleh Nampak ke aku jalan malam - malam, tak piker ke semua tu??? dia fikir kepala dia je n keputusan dia. n I must be follow!! nak kawal konon Nye takut aku buat bnda bkn bkn. hey im not stupid like DOG la!! ingatkan duduk sni ati boleh tenangla. hari hari terkurung dah macam banduan plak rasanya. nak berkawan pon tak boleh, nak berdating pon tak boleh. apakah?? susahnya.. bknnya aku tak balik umah. nak kata balik lewat tu tak ada plak la sampai pukul 1 pagi. paling kuat pukul 9 mr z dah anta balik.
 
hey hey hey dah dah dah aku dah malas nak sembang hal ni. cakap wat sakit hati je. aku nak cepat - cepat habis belajar, cari keje, kumpul duit, buat mana yang patut n last step KAHWIN! more better from now. BYE!!

No comments:

Post a Comment