Wednesday, July 17, 2013

Allah Jagakan Dia untuk ku.. :)

hanya dirimu yg ku cintai
takkan membuat aku jatuh cinta lagi
aku merasa..
kau yg terbaik untuk diriku
walau ku tahu kau tak sempurna
takkan membuat aku jauh darimu
apa adanya..
ku kan tetap setia padamu
tuhan jagakan dia..
dia kekasihku kan tetap milikku
aku sungguh mencintai
sungguh menyayangi
setulus hatiku..

 
 

saat tiada lagi waktu untuk kita berjalan seiring
saat tiada lagi waktu buat kita berkongsi cerita girang
cukup saja aku merapatkan jari jemariku.. menangkupnya..
lalu mendoakan dirimu..
dgn cara itu aku memohon agar DIA selalu menjagamu..

bukan mudah untuk jatuh cinta.. bukan mudah untuk melafazkan sayang.. bukan mudah untuk melafazkan maaf.. bukan mudah untuk mengungkapkan rasa rindu setelah kehilangan rasa cinta dihati pada satu masa dahulu.. namun saat dhia mula merasaai kegembiraan bersama teman tanpa cinta. dia muncul menghadiahkan satu bibit yg sukar utk dmengerti. namun kerana hatinya juga turut terluka dhia sedia mendengar desus desus kesedihannya tanpa berbuat apa. hanya menjadi pendengar dan nasihat setia kepadanya. dalam tak sedar ada satu rasa bergayut dihati. apakah itu? cinta?sayang? eh ehh.. tak tahu. takut untuk mentafsirkannya secara awal. dan kenal mengenali akhirnya si dia yg sedang keliru dgn perasaannya mula bermain dgn hati sendiri. kedua2 takut untuk membuka hati semula. namun.. kenal dan kenal. n ngam!! he is a good not same like he friends.. dhia try n cuba (padahal maksud yg sama) bagi ruang untuk dia coz im afraid I 100% takda perasaan terhadap lelaki.. what that's? haha.. not mean im lesbian lol! geli aku.. but I just be careful n takut perkara lama jdi balik. n until now.. kami masih bersama.. terima kasih Allah.. kalau benar kau utuskan dia untukku. kukuhkan la dinding2 hati kami berdua untuk bersama dan bawalah kami ke Jannahmu.. :)

No comments:

Post a Comment