Monday, July 22, 2013

coretan mrs Z untuk mr Z

Selamat pg mr z...moga tidurmu dlm keadaan yg nyenyak.. tak pernah skali dri ini brtemu dgn seorg lelaki yg seperti kau..kau brbeza dgn lelaki lain..ya..dlu kau adalah seorag manusia yg alpa yg hnya bergmbira dgn kehidupan duniawi..begitu juga ak yg terlalu alpa utk mengejar impian yg mungkin tidak pernah sekali untuk di gapai..kelakar!! Dunia mr z dgn dunia ak sblum ini amat bebeza..namun mgkin kerana itu juga aku dgn mr z ditemukan..mgkin utk ingat memgingati antara satu sama lain dgn apa yg telah blku.. dan sekarang kmi bdua dlm satu arah yg sama iaitu arah yg dmana akn membwa kami ke jaln yg bhagia..

 Terima ksh ya allah kau temukn ak dgn mr z yg sekarang.. dgn sifat yg penyayang mbuatkn ak tkt utk khlgan dia.,ya mgkn...kalau kau org nk tau.mr z ak ni comel sgat pwatakn dia.. kelakar. N suet..


Disaat mata mula ingin terpejam..
Terngiang ngiang segala kenangan indah kita bersma..
Dimana ak sering melihat kau ketawa dn tersenyum ceria
Walaupn aku tahu kau mempunyai seribu masalah..
Namun kau msih mmpu utk tersenyum memandangku..
Aku tahu kau sdg menipu dirimu semata ingin melhat ak tersenyum senang..
Berat mata memandang berat lg bhu memikulnya..
Maafkn aku andainya dirimu merasa aku sbagai pnyebab kau berbuat demikian..
Aku cuba utk meringankn bebanmu.
.tp aku xmampu..Kau terlalu bnyk bsabar wlaupn aku sering mguji tahap kesbaran mu..
Ketahuilah aku amat memerlukn kau disisiku..
biar pn kau xtahu atau tidak sedar apa yg aku lakukn semuanya adalah kerana kau..tidak mengapa..cukupla sekadar kau menghargai aku disisimu..

No comments:

Post a Comment